Find a job you like right now.

Find a job anywhere in the world and work for your pleasure.

HajMa Job

Ən son paylaşılan bloglar



İş müsahibələrində zəif tərəfləriniz


İş müsahibələrində zəif tərəfləriniz haqqında danışmağın ən uyğun yolu hansıdır? "Ən zəif nöqtəniz nədir?" Suala necə cavab vermək olar? Müsahibələrdə çox yaxşı olmadığınız şeylər haqqında danışmaq hər kəs üçün mürəkkəb və çaşdırıcıdır. Zəif tərəfləriniz haqqında soruşduqda, bu suala diqqətlə cavab vermək və qarşı tərəfin işi görmək qabiliyyətinizi şübhə altına salmamaq vacibdir. İşəgötürən Sizdən Nə Istəyir? Müsahibədə bu sualla qarşılaşdıqda, işəgötürənin həqiqətən bilmək istədiyi şey sizin işə uyğun olub-olmamağınızdır. İşəgötürən də bu sualla sizin öyrənməyə can atdığınızı və qabaqcıl problem həll etmə bacarıqlarına sahib olduğunuzu eşitmək istəyir. Odur ki, “Ən zəif nöqtəniz nədir?” sualı əslində qorxulacaq bir sual deyil, iş üçün tələb olunan keyfiyyətlərə malik olduğunuzu göstərmək üçün bir fürsətdir. Yaxşı, Bu Suala Necə Cavab Vermək Olar? İş müsahibəsində “Zəif tərəfiniz nədir?” sualına cavab verməyin bir çox yolu var. Sual zəif tərəflərinizlə bağlı olsa belə, cavabınız bacarıq və qabiliyyətlərinizin müsbət tərəfləri ətrafında cəmlənməlidir. İşlə Əlaqəli Olmayan Zəif Cəhətləriniz Haqqında Danışın Bu suala cavab verməyin bir yolu, müraciət etdiyiniz vəzifə üçün tələb olunan əsas bacarıqları təhlil etmək və işə ikinci dərəcəli ola biləcək hər hansı zəif cəhətləri vicdanla qeyd etməkdir. Məsələn, redaksiya üçün müraciət etdiyiniz bir vəzifədə, rəqəmlərlə pis olduğunuzu söyləmək, işə qəbulunuzu riskə atmasa belə, dürüst cavabdır. İnkişaf Etdirdiyiniz Bir Xüsusiyyət Haqqında Danışırsınız Cavab vermənin başqa bir yolu əvvəlki iş təcrübənizdə inkişaf etdirdiyiniz və ya hazırda fəal şəkildə inkişaf etdirdiyiniz xüsusiyyəti qeyd etməkdir. Bu cavab işəgötürəninizə özünüzü dərk etdiyinizi və özünüzü müsbət mənada təkmilləşdirməyə açıq olduğunuzu göstərəcək. Yuxarıdakı metodda olduğu kimi, bu metod üçün vacib olan iş üçün vacib olan əsas bacarıqları təhlil etməkdir. İşəgötürənin müraciət etdiyiniz vəzifə üçün kritik bir xüsusiyyəti qeyd etməklə sizin uyğunluğunuzu şübhə altına almasını istəmirik. Bu üsul, əvvəlki işinizdəki işə uyğunlaşdığınız və əlinizdən gələni etməyə çalışdığınız mesajını verdiyi üçün təsirli bir üsuldur. Mənfi Müsbətə Çevrilir Başqa bir cavab variantı mənfini müsbətə çevirməkdir. Məsələn, çox təfərrüatlı olduğunuzu və bitirdiyiniz işi iki dəfə yoxlamalı olduğunuzu söyləmək, müraciət etdiyiniz vəzifə üçün riskli bir cavab deyil. Cavabınız nə olursa olsun, bu xüsusiyyətdən xəbərdar olduğunuzu və işləyərkən məhsuldarlığınıza təsir etmədiyini bildirmək çox vacibdir.


CV hazırlayarkən nəyə diqqət edilməlidir?


CV hazırlayarkən özünüzə əmin olmalısınız. Yazılarınız etibarlılığını itirməməli və özünüzə inamla CV hazırlamalısınız. CV hazırlayarkən içində olduğunuz əhval-ruhiyyə CV-ni oxuyan şəxsə də əks olunacaq. Stressli bir gündəsinizsə, CV hazırlamaq üçün yaxşı gün deyil. Çünki bu stress CV-nizdə öz əksini tapacaq və siz işə götürən şəxsə mənfi mesaj göndərəcəksiniz. Təsəvvür edin ki, əsəb zamanı dostunuza məktub yazırsınız. Qarşı tərəfə göndərdiyiniz mesaj mənfi məzmunla dolu olacaq. CV-nizi hazırlayarkən daha sakit və yaradıcı olmağınızı tövsiyə edirik. İnternetdən pulsuz əldə etdiyiniz şablonlardan istifadə etməyə ehtiyac yoxdur. Bir neçə fərqli şrift və bir neçə açar sözlə çox unikal bir CV hazırlaya bilərsiniz. Ancaq CV hazırlamaq üçün təkcə orijinal olmaq kifayət deyil. Durğu işarələrindən tutmuş paraqrafdakı zəif ifadəyə qədər bir çox məsələlərdə diqqətli olmalısınız. CV Hazırlayarkən Nələr Edilməlidir? Peşəkar şəkildə hazırlanmış CV nümunələrinə baxın. Nə edildiyini yoxlayın. Bu, beyninizdə bir şablon yaratmağa kömək edəcək. Şrifti çox kiçik etməyin. Oxunması çətin olan kiçik şriftlə yazmaq işləri çətinləşdirəcək. 12 bəndlə yazsanız oxumaq daha asan olar. Bir vəzifə üçün müraciət edirsinizsə, CV-nizi həmin vəzifəyə uyğunlaşdırın. Karyera hədəfinizi idealist bir şəkildə yazın. Bəyanatlarınız aydın və tamamilə başa düşülən olmalıdır. Əvvəlki iş təcrübələrinizi aşağıdan yuxarıya sadalayın. Başlanğıcda son işlədiyiniz yeri yazın. Həmçinin, son 10 illik iş təcrübəsindən əvvəl yazmayın. Çalışdığınız şirkətlərin harada olduğunu, həmin şirkətdə hansı şöbədə, vəzifədə, bölmədə işlədiyinizi və kimə işlədiyinizi daxil edin. Hər bir vəzifə üçün iş təsvirlərini və vəzifələrinizi yazın. CV-də aktiv, sürətli, uğur sözlərindən istifadə edin. Mümkün qədər uğursuz, yavaş və passiv sözlərdən qaçmağa diqqət yetirin. Müraciət etdiyiniz şirkətlə əlaqəli olmayan məzmunu göstərməyin. Məsələn, heyvanlara sevgi haqqında yazdığınız bir kitabı həmişə vurğulamayın. Hər kəs heyvanları sevir, amma sizin qədər deyil. Bütün əlaqə məlumatlarınızı yazın. Ev ünvanınızı, əgər varsa, iş ünvanınızı, mobil telefonunuzu, e-poçt ünvanınızı və skype kimi əlaqə məlumatlarınızı daxil etməyinizə əmin olun. CV-niz üçün örtük yaradın və həmin üz qabığına xülasə yazın. Bu abstrakt maksimum 80 sözdən ibarət olmalıdır. CV Hazırlayarkən Nələr Edilməməlidir? İnternetdən əldə etdiyiniz CV-ni kopyalayıb yapışdırmayın. Yalan danışmayın - şişirdilmiş məlumatları paylaşmayın. Ailə vəziyyəti, yaş, məzuniyyət kimi məsələlərdə yanlış məlumat verməyin. Eyni şeyi təkrar-təkrar təkrarlamayın. Əgər diqqət etmək istədiyiniz və diqqətə ehtiyacı olduğunu düşündüyünüz bir şey varsa, onu ən çox iki dəfə yazın. Daim nailiyyətləriniz haqqında danışmayın. İxtisarlar istifadə etməyin. Orta təhsildən sonrakı işinizi orta məktəbdə peşəkar təcrübə kimi təqdim etməyin. İstinadların telefon nömrələrini yazmayın - bu, şəxsi məlumatların qorunması üçün vacibdir. Şrift ölçüsünü çox kiçik seçməyin. Oxuya bilən şriftləri seçin. Rəngli kağız üzərində çap etməyin. Əgər dizayn və s. Əgər sahələrlə maraqlanmırsınızsa, qrafiklərdən istifadə etməyin.


Qrafik Dizayner Nə Edir?


Qrafik Dizayner Nədir Və Nə Edir? Qrafik dizaynerlər qrafika və təsviri incəsənət fakültələrini bitirirlər. Bundan əlavə, qrafik dizayner bir ideya tapır və onu sahib olduğu biliklərlə həyata keçirir. İşinin öhdəsindən layiqincə gələn qrafik dizayneri arzuladığı ideyaları estetik və bədii cəhətdən qəbul edir və həyata keçirir. Onlar məktəb həyatı boyu çoxlu rəsmlər çəkirlər və modelləşdirmə üsulu ilə də bu rəsmləri canlandırırlar. Bu yolla onlar 3D düşüncə və qavrayış sahələrini inkişaf etdirirlər. Buna ən böyük töhfə onların dərslərdə öyrəndikləri biliklərdir. Hər Kəs Qrafik Dizayner Ola Bilərmi? Qrafik Dizayner Olmaq Istəyənlər Hansı Bacarıqlara Sahib Olmalıdırlar? Hər bir vəzifədə tələb olunan müəyyən bacarıqlar olduğu kimi, qrafik dizayner olmaq istəyənlərin də sahib olmalı olduğu bacarıqlar var. Bu iş sahəsinə namizəd olan hər bir şəxs özünə bu sualı verir: “Bəli. İstədiyim bu xüsusiyyətim var”. Bəs onda bu xüsusiyyət tam olaraq varmı və ya biznes sahəsində görülməli olan vəzifələri uğurla yerinə yetirə biləcəkmi? Bu sahənin mütəxəssisləri tərəfindən aşağıdakı 10 istedada malik insanların uğurlu qrafik dizayner profili yaratdıqları çatdırılıb. Qrafik Dizaynerlərin 10 Bacarığı Olmalıdır Yaradıcılıq Yaxşı bir qrafik dizayneri artıq görülmüş və ya üzərində işlənilmiş işlə məşğul olmur. O, öz yaradıcılığı ilə olmayanı yaradır. İşəgötürənlərinin ideyalarını öz təxəyyülü ilə formalaşdırır və rəsmlərlə ortaya qoyur. Güclü Vizual Qavrayış Qrafik dizaynerlər 5 duyğu orqanlarından çox yaxşı istifadə etməlidirlər. Bunlardan ən mühümü vizual qavrayışdır. Aydın vizual qavrayışlara sahib olmaq hisslərdən əldə edilən məlumatların şərh edilməsində və təcrübəyə çevrilməsində böyük əhəmiyyət kəsb edir. Orijinallıq Orijinal olması onun başqa yerdən ilham almaması demək deyil. Sahib olduğu ilham və yaradıcılıq sayəsində bu sahədə çalışan digər qrafik dizaynerlərindən fərqli dizayn yaradacaq. Və buna orijinallıq vasitəsilə nail olacaq. Kompüterlərdən Səmərəli İstifadə Qrafik dizaynerlərin istifadə etdiyi proqramlar müəyyən öyrənmə və təcrübə prosesinə malikdir. Buna görə də, hər bir kompüter istifadəçisi tərəfindən asanlıqla istifadə edilə bilməz. Bu proqramlardan yaxşı istifadə olunarsa, uğurlu əsərlər ortaya çıxacaq. Dizayn Məlumatlarını Çap Edin Qrafik dizaynerin çap prosesləri haqqında biliyi olmalıdır. İstənilən işin məzmunu çap dizaynıdırsa, ortaya çıxa biləcək problemləri asanlıqla başa düşməli və həllini tez bir zamanda istehsal etməlidirlər. Vaxtdan Yaxşı İstifadə Menecerlər işlərinin vaxtında hazır olmasını istəyirlər. Bunun üçün qrafik dizayner vaxtını yaxşı idarə etməli və işi istədiyi vaxta hazırlamalıdır. Emin Olma Müştərilər dizaynla bağlı qərarsız ola bilərlər. Belə hallarda o, müştərinin tələblərini dinləməli və əgər varsa, öz fikirlərini müştəriyə təqdim etməlidir. Müştəri dizaynı tamamilə qrafik dizaynerin öhdəsinə buraxdığı hallarda, o, təşəbbüsü ələ almağı bacarmalı və müştəriyə harada səhv və ya çatışmadığını söyləməkdən yayınmamalıdır. Praktik Olmaq Yaxşı dizayner müştərinin ehtiyaclarını asanlıqla başa düşür və qısa müddətdə bu ehtiyaclar üçün ideyalar və eskizlər yaradır. Birdən Çox Layihə Ilə Məşğul Olmaq Bacarığı Dizayner eyni vaxtda bir çox işin öhdəsindən gəlməyi bacarmalı və onların hamısına lazımi diqqət yetirməlidir. Əgər planlı bir dizaynersinizsə, cavabdeh olduğunuz hər bir layihə ilə məşğul olmalı və balansı tapmalısınız. Komanda Işinə Meylli Olmaq Komanda işini səmərəli həyata keçirən komandalar uğurlu işlərə nail olurlar. Qrafik dizayner komanda işinə meylli olmalı və lazım olduqda komanda yoldaşları və müştərilərlə yaxşı bir komanda olmalıdır.


Karyera Planlaşdırma Prosesi nədir?


Karyera Planlaşdırma Prosesi nədir? Karyera Planlarının İnkişafı: Karyera planlaşdırma xidmətlərinin yalnız iş axtarışı prosesi ilə əlaqəli olduğuna dair bir inanc var. İş axtarışına başlamazdan əvvəl tələbələr gələcəklərini planlaşdırmaq üçün çox şey etməli, özlərini əmək bazar Hər bir tələbə üçün karyera planlaması prosesi onların təcrübəsinə, maraqlarına, qabiliyyətlərinə və dəyərlərinə görə fərqlidir. Tələbələrin karyera planlaşdırma mərkəzinə gəlib-gəlməməsi, istər təhsillərinin ilk, istərsə də son dövründə, karyera məqsədlərinin aydın və ya qeyri-müəyyən olması onlara öz karyera seçimlərini həyata keçirməyə, onların özünüdərkini artırmağa, yeni karyera variantlarını kəşf etməyə kömək edəcək. bilik, bacarıq və təcrübə əldə etmək. Karyera Planlaşdırma Mərkəzinin əməkdaşları tələbələrə və məzunlara karyera məqsədlərini müəyyənləşdirməkdə və bu məqsədlərə çatmaq üçün addımlar atmaqda köməklik göstərəcəklər. Karyera Planlaşdırma Addımları: Özünü Tanıma və Anlamanın Artırılması (özünü dərketmə) - Keçmiş təcrübələrinizə fikir verin. Nəyi bəyəndiyinizi, maraqlarınızın nə olduğunu, hansı sahələrdə üstün olduğunuzu, bacarıqlarınızın hansı olduğunu, hansının vacib olduğunu kəşf edin. - Karyera qərarı verəndə ilk addım özünü bilmək və anlamaqdır. Karyera qərarı şəxsi qərardır. Məqsəd təcrübə, bacarıq, dəyərlər və maraqlardan ibarətdir. Tələbələr Karyera Planlaşdırma Mərkəzinə müxtəlif özünüdərk səviyyələrində gəlirlər. Karyera məsləhətçiləri sizə həyat və karyera məqsədlərinizi müəyyən etmək və anlamaq imkanı təklif edir. Karyera məsləhətləri karyera seçimləri haqqında məlumatlılığınızı artırır, artıq nəzərdən keçirdiyiniz variantlar haqqında daha dərindən düşünməyə və hələ də ağlınıza gətirmədiyiniz variantlardan xəbərdar olmağa imkan verir. - Kursları, tələbə fəaliyyətlərini və təcrübə imkanlarını axtarın Karyera Seçimlərinin Tədqiqi 1. Maraqlarınıza və bacarıqlarınıza uyğun karyera seçimlərini tapmaq üçün Karyera Planlaşdırma Mərkəzindən və onlayn iş axtarış saytlarından istifadə edin. 2. Dostlar, ailə, akademiklər, məzunlar və ətrafınızdakı digər insanlardan fərqli karyera seçimləri. 3. Qazi Universitetində və ya xaricdə müxtəlif iş imkanlarını araşdırın . Məqsədlərinizə çatmaq üçün plan hazırlayın, təcrübə imkanlarını araşdırın, məlumat toplayın və bu məlumatı öz bacarıqlarınız, bilikləriniz, təcrübəniz və dəyərlərinizə tətbiq edin. Bilik, Bacarıq və Təcrübə əldə etmək - İş təcrübəsi qazanmaq üçün staj, part-time və/və ya yay işləri - Ünsiyyət, liderlik, komanda işi kimi bacarıqları təkmilləşdirəcək dərsdənkənar fəaliyyətlərlə məşğul olmaq - Xarici təhsildə, xarici dil öyrənməkdə, universitetdə mədəni fəaliyyətlərdə, müxtəlif sahələr üzrə kurslarda iştirak edərək bilik və bacarıqların müxtəlifliyini artırmaq - Təcrübənizlə bağlı ünsiyyət bacarıqları, komanda işi, iş təcrübəsi, motivasiya, liderlik bacarıqları, müxtəlif insanlarla işləmək bacarığı, iş etikası və dürüstlük kimi daha əsas məlumatlara ehtiyacınız olacağı üçün CV-yə daxil etmək üçün nailiyyətlərinizi və fəaliyyətlərinizi qeyd edin, işəgötürənlər üçün vacib olan. Karyera Məsləhətçisi ilə müsahibə Karyera məsləhətçisi tələbələrə gələcəklərini planlaşdırmağa kömək edir. Məsləhətçi sizi əvvəllər ağlınıza belə gətirmədiyiniz fərqli və yeni şeylər haqqında düşünməyə təşviq edə bilər, karyera hədəfinizi müəyyən etmək üçün mühüm karyera planlaması sualları verməklə dəstək verə bilər, iş axtarışınızı planlaşdırmağınıza kömək edə bilər və məntiqli karyera qərarları vermək üçün strategiyaları öyrədə bilər. Karyera planlamasında karyera məsləhətçiləri və tələbələr birlikdə işləyirlər. Məsləhətçilər sizə özünüz haqqında daha çox məlumat əldə etməyə, qərar qəbul etmə prosesini başa düşməyə və karyera imkanları haqqında məlumat toplamağa imkan verir. Bununla belə, məsləhətçilər sizə hansı qərarı verəcəyinizi və ya karyera planınızla nə edəcəyinizi deyə bilməzlər. Qərar vermək sizin məsuliyyətinizdir. Karyera məsləhətçisi ilə işləyərək, siz karyera məqsədlərinizi müəyyən etməyə və onlara çatmağa imkan verəcək bacarıq və bilikləri inkişaf etdirəcəksiniz.


What is Salam Job?


SalamJob.az - it is an online platform for accurate and fast job or employee search that can benefit all labor market participants. The project provides users with a wide range of job advertisements and a resume database.


ABOUT US


The project started in 2021 and is currently one of the leading online resources in the labor market of Azerbaijan.

SalamJob.az - this is not a staffing company. The goal of the project is to create an opportunity for direct and operational communication between the employer and the potential employee.


ADVERTISING ON THE WEBSITE


SalamJob.AZ - This is one of the most popular and steadily developing Internet resources in Azerbaijan.

Thousands of people visit this site every day.

On our website we offer you 3 advertising packages.

Standard, Business, Premium