CV hazırlayarkən nəyə diqqət edilməlidir?
CV hazırlayarkən nəyə diqqət edilməlidir?

CV hazırlayarkən nəyə diqqət edilməlidir?

CV hazırlayarkən özünüzə əmin olmalısınız. Yazılarınız etibarlılığını itirməməli və özünüzə inamla CV hazırlamalısınız. CV hazırlayarkən içində olduğunuz əhval-ruhiyyə CV-ni oxuyan şəxsə də əks olunacaq. Stressli bir gündəsinizsə, CV hazırlamaq üçün yaxşı gün deyil. Çünki bu stress CV-nizdə öz əksini tapacaq və siz işə götürən şəxsə mənfi mesaj göndərəcəksiniz. Təsəvvür edin ki, əsəb zamanı dostunuza məktub yazırsınız. Qarşı tərəfə göndərdiyiniz mesaj mənfi məzmunla dolu olacaq. CV-nizi hazırlayarkən daha sakit və yaradıcı olmağınızı tövsiyə edirik. İnternetdən pulsuz əldə etdiyiniz şablonlardan istifadə etməyə ehtiyac yoxdur. Bir neçə fərqli şrift və bir neçə açar sözlə çox unikal bir CV hazırlaya bilərsiniz. Ancaq CV hazırlamaq üçün təkcə orijinal olmaq kifayət deyil. Durğu işarələrindən tutmuş paraqrafdakı zəif ifadəyə qədər bir çox məsələlərdə diqqətli olmalısınız. CV Hazırlayarkən Nələr Edilməlidir? Peşəkar şəkildə hazırlanmış CV nümunələrinə baxın. Nə edildiyini yoxlayın. Bu, beyninizdə bir şablon yaratmağa kömək edəcək. Şrifti çox kiçik etməyin. Oxunması çətin olan kiçik şriftlə yazmaq işləri çətinləşdirəcək. 12 bəndlə yazsanız oxumaq daha asan olar. Bir vəzifə üçün müraciət edirsinizsə, CV-nizi həmin vəzifəyə uyğunlaşdırın. Karyera hədəfinizi idealist bir şəkildə yazın. Bəyanatlarınız aydın və tamamilə başa düşülən olmalıdır. Əvvəlki iş təcrübələrinizi aşağıdan yuxarıya sadalayın. Başlanğıcda son işlədiyiniz yeri yazın. Həmçinin, son 10 illik iş təcrübəsindən əvvəl yazmayın. Çalışdığınız şirkətlərin harada olduğunu, həmin şirkətdə hansı şöbədə, vəzifədə, bölmədə işlədiyinizi və kimə işlədiyinizi daxil edin. Hər bir vəzifə üçün iş təsvirlərini və vəzifələrinizi yazın. CV-də aktiv, sürətli, uğur sözlərindən istifadə edin. Mümkün qədər uğursuz, yavaş və passiv sözlərdən qaçmağa diqqət yetirin. Müraciət etdiyiniz şirkətlə əlaqəli olmayan məzmunu göstərməyin. Məsələn, heyvanlara sevgi haqqında yazdığınız bir kitabı həmişə vurğulamayın. Hər kəs heyvanları sevir, amma sizin qədər deyil. Bütün əlaqə məlumatlarınızı yazın. Ev ünvanınızı, əgər varsa, iş ünvanınızı, mobil telefonunuzu, e-poçt ünvanınızı və skype kimi əlaqə məlumatlarınızı daxil etməyinizə əmin olun. CV-niz üçün örtük yaradın və həmin üz qabığına xülasə yazın. Bu abstrakt maksimum 80 sözdən ibarət olmalıdır. CV Hazırlayarkən Nələr Edilməməlidir? İnternetdən əldə etdiyiniz CV-ni kopyalayıb yapışdırmayın. Yalan danışmayın - şişirdilmiş məlumatları paylaşmayın. Ailə vəziyyəti, yaş, məzuniyyət kimi məsələlərdə yanlış məlumat verməyin. Eyni şeyi təkrar-təkrar təkrarlamayın. Əgər diqqət etmək istədiyiniz və diqqətə ehtiyacı olduğunu düşündüyünüz bir şey varsa, onu ən çox iki dəfə yazın. Daim nailiyyətləriniz haqqında danışmayın. İxtisarlar istifadə etməyin. Orta təhsildən sonrakı işinizi orta məktəbdə peşəkar təcrübə kimi təqdim etməyin. İstinadların telefon nömrələrini yazmayın - bu, şəxsi məlumatların qorunması üçün vacibdir. Şrift ölçüsünü çox kiçik seçməyin. Oxuya bilən şriftləri seçin. Rəngli kağız üzərində çap etməyin. Əgər dizayn və s. Əgər sahələrlə maraqlanmırsınızsa, qrafiklərdən istifadə etməyin.



Tag: vakansiyalar iş elanları ishelanlari iş-elanlari iw elanlari




What is Salam Job?


SalamJob.az - it is an online platform for accurate and fast job or employee search that can benefit all labor market participants. The project provides users with a wide range of job advertisements and a resume database.


ABOUT US


The project started in 2021 and is currently one of the leading online resources in the labor market of Azerbaijan.

SalamJob.az - this is not a staffing company. The goal of the project is to create an opportunity for direct and operational communication between the employer and the potential employee.


ADVERTISING ON THE WEBSITE


SalamJob.AZ - This is one of the most popular and steadily developing Internet resources in Azerbaijan.

Thousands of people visit this site every day.

On our website we offer you 3 advertising packages.

Standard, Business, Premium